اینکه پکیج دیواری آریستون شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات پکیج دیواری شما با تعهد کامل می باشند.
تخصصی ترین مرکز خدمات تعمیرات پکیج دیواری آریستون
تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار
6 ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی پکیج آریستون در سریعترین زمان ممکن به محل شما
مرکز تعمیرات پکیج دیواری آریستون
تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان مرکز تعمیرات پکیج آریستون در انواع مدل بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر پکیج آریستون آماده ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات پکیج دیواری آریستون در انواع مدل ها توسط دیبا پشتیان بعنوان مرکز تعمیرات آریستون آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.
مزایای استفاده از خدمات تعمیرات پکیج آریستون
این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع میکند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه ARISTON می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی پکیج آریستون و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.
تعمیرات پکیج شما در محل
دیگر نگران حمل و نقل پکیج آریستون خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.
گارانتی سرویس و تعمیرات
اگر خرابی مجدد پکیج آریستون شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.
تعیین زمان خدمات توسط شما
پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات پکیج آریستون خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.
تعمیر در سریعترین زمان
مدت زمان تعمیر پکیج آریستون شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
آیا ما نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون می باشیم؟
شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله آریستون، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات پکیج دیواری آریستون خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.
لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج دیواری آریستون معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت مینمایند.
خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات پکیج دیواری آریستون
پکیج های دیواری یکی از مهمترین وسایل منزل به شمار میروند که امروزه در مدل های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت های متعددی هستند. پکیج های دیواری تولید شده توسط شرکت آریستون، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردارند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج های آریستون به وجود آید و نیازمند تماس با مرکز تعمیرات آریستون ARISTON است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سریع هوا گرفتن رادیاتور ها
این مشکل در صورتی به وجود می آید که منبع انبساط پکیج سوراخ شده باشد و باید تعویض یا جوشکاری شود.
گرم نشدن رادیاتورها
اگر حتی با بالاترین درجه پکیج، ساختمان گرم نمی شود ممکن است پکیج دچار رسوب گرفتگی شده باشد و یا ظرفیت آن برای زیربنای موردنظر کافی نباشد. همچنین ممکن است تعداد پره های رادیاتور ها کم باشد.
کوتاه بودن شعله مشعل پکیج
این مشکل می تواند به دلیل کم بودن یا بسته شدن شیر گاز ورودی پکیج یا پایین بودن فشار کلی گاز ساختمان ایجاد شود که لازم است هر دو مورد بررسی شود.
کم شدن فشار آب گرم مصرفی
این مشکل می تواند دو علت اصلی داشته باشد: رسوب گرفتگی سیستم لوله کشی و شیلنگ های انتقال آب پکیج و یا گرفتگی مبدل دستگاه. در هر دو حالت می توانید از یک تکنسین و تعمیرکار تخصصی آریستون برای رفع گرفتگی ها و رسوبات کمک بگیرید.
نشت آب از پکیج
وجود مشکل در شیلنگ های آب متصل به دستگاه و یا شیرالات و اتصالات مورد استفاده، شکستگی دستگاه سختی گیر و یا دیگر اتصالات داخلی پکیج می تواند باعث ایجاد این مشکل شود و همه این موارد نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی توسط سرویس کار تخصصی آریستون است.
وجود صدای اضافه در پکیج
عدم تنظیم شیر برقی گاز پکیج، هوا گرفتن مدار گرمایش، رسوب گرفتگی مدار و مبدلهای حرارتی، خرابی پمپ آب و یا سنسور های حرارتی میتواند از علل ایجاد این مشکل باشد و برای برطرف کردن آن لازم است که دستگاه توسط یک تکنسین و تعمیرکار مجرب پکیج دیواری آریستون سرویس شود.
زنگ زدگی دودکش فلزی
هرگونه زنگ زدگی و پوسیدگی روی دودکش فلزی احتمالاً ناشی از عدم خروج کامل دود از دودکش است. در واقع با سرد شدن سریع بخار آب و عدم خروج کامل دود، لوله زنگ زده و دچار پوسیدگی می شود. برای رفع این مشکل دودکش را از نظرقطر و طول بررسی کرده و از مسدود نبودن مسیر آن اطمینان حاصل کنید.
انفجاری روشن شدن دستگاه
گاهی پکیج به صورت انفجاری و با صدای زیاد روشن می شود و عوامل زیر می تواند باعث ایجاد این مسئله شود: تنظیم نبودن حداکثر فشار گاز شیر برقی گاز دستگاه، تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل، شکستگی الکترود جرقه زن و کابل مربوطه، خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل دستگاه و یا گرفتگی دودکش. لازم است که همه این موارد به طور تخصصی توسط تکنسین آریستون سرویس و تعمیر شود.
خاموش و روشن شدن مداوم پکیج
هنگامی که پکیج به طور مرتب و در فواصل زمانی کوتاه خاموش و روشن می شود ممکن است شیر برقی گاز دستگاه تنظیم نباشد و یا هوای لازم برای احتراق وجود نداشته باشد. گاهی نیز رسوب گرفتگی مبدل، باعث بالا رفتن ناگهانی و روشن و خاموش شدن دستگاه می شود. رفع این مشکل نیز نیازمند سرویس تخصصی دستگاه می باشد.
ارور ها و کدهای خطای متداول پکیج آریستون
در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های پکیج های دیواری آریستون که گاهی تماس با مرکز تعمیرات آریستون را ضروری می سازد آورده شدهاند:
خطاهای مربوط به بخش گرمایش
- 101: فعال شدن کلید حرارتی
- 102: وجود مشکل در سنسور فشار آب
- 103: نقص در گردش آب و یا عدم وجود آب در مدار: افزایش دمای رفت NTC1 بیش از 7 درجه سانتیگراد (برای 3 بار متوالی)
- 104: نقص در گردش آب و یا عدم وجود آب در مدار: افزایش دمای رفت یا برگشت NTC1 یا NTC2 بیش از 20 درجه سانتیگراد (برای 3 بار متوالی)
- 105: نقص در گردش آب و یا عدم وجود آب در مدار: اختلاف دمای رفت و برگشت، بیش از 55 درجه سانتیگراد در ثانیه (برای 3 بار متوالی)
- 106: نقص در گردش آب و یا عدم وجود آب در مدار: دمای رفت 10 درجه سانتیگراد کمتر از دمای برگشت (برای 3 بار متوالی)
- 107: نقص در گردش آب و یا عدم وجود آب در مدار: دمای رفت 30 درجه سانتیگراد کمتر از دمای برگشت
- 108: افت فشار آب مدار گرمایش به زیر مقدار حداقل
- 109: افزایش فشار سیستم به بیش از 3 BAR
- 110: خطا در NTC1 (رفت گرمایش)
- 112: خطا در NTC2 (برگشت گرمایش)
- 114: خطا در حسگر بیرونی (قطع یا اتصال کوتاه)
- 116: قطع سنسور گرمایش از کف
- 118: مشکل در خواندن دمای سنسور رفت یا برگشت
- 1P1: نقص در گردش آب و یا عدم وجود آب در مدار: سرعت افزایش دمای رفت NTC1 بیشتر از ۷ درجه سانتی گراد
- 1P2: نقص در گردش آب و یا عدم وجود آب در مدار: اختلاف دمای رفت و برگشت بیشتر از ۵۵ درجه سانتیگراد
- 1P3: نقص در گردش آب و یا عدم وجود آب در مدار: دمای رفت ۱۰ درجه سانتیگراد کمتر از دمای برگشت
- 1P4: افت فشار آب مدار گرمایش و نیاز به پر کردن آب
خطاهای مربوط به ورودی هوا و خروجی دود
- 601 / 602: فعال شدن ترموستات دود (تنها در پکیج یا محفظه احتراق باز)
- 603: فعال شدن پرشر سوئیچ قبل از مرحله احتراق
- 6P1: تاخیر در بسته شدن پرشر سوئیچ
- 6P2: باز شدن پرشر سوئیچ در زمان روشن بودن فن
خطاهای مربوط به آب گرم بهداشتی
- 201: اشکال در NTC مصرفی
- 202: مشکل در سنسور دمای پایینی منبع ذخیره خورشیدی
- 203: اشکال در NTC منبع ذخیره
- 204: وجود مشکل در حسگر کلکتور خورشیدی
- 205: وجود مشکل در سنسور ورودی سیستم خورشیدی
- 207: گرم شدن بیش از حد کلکتور خورشیدی
- 208: پایین بودن دمای کلکتور خورشیدی
- 209: گرم شدن بیش از حد منبع ذخیره
خطاهای مربوط به برد اصلی
- 301: وجود مشکل در برد صفحه نمایش
- 302: وجود مشکل در ارتباط بین برد اصلی و صفحه نمایش
- 303: وجود مشکل در برد اصلی
- 304: فشردن کلید ریست بیش از ۵ مرتبه در مدت ۱۵ دقیقه
- 305 / 306 / 307: وجود مشکل در برد اصلی
خطاهای مربوط به تجهیزات جانبی
- 401: اختلال در عملکرد مودم
- 402: خطای داخلی مودم
- 403: خطا در سیم کارت مودم
- 404: وجود مشکل در ارتباط بین مودم و سیم کارت
- 405/ 406: خطای داخلی مودم
- 407: وجود مشکل در سنسور اتاقی
خطاهای مربوط به احتراق و تشکیل شعله
- 501: نبود شعله
- 502: عدم تشخیص شعله در زمان فعال بودن شیر گاز
- 503: یکنواخت نبودن شعله در جریان عملیات
- 504: تشخیص 3 بار جداشدگی شعله در جریان عملیات
نکات مهم در استفاده و نگهداری از پکیج دیواری آریستون
- به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر پکیج دیواری آریستون توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:
- پکیج را در بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرما زا نصب نکنید.
- برای جلوگیری از آسیب های مربوط به نوسان ولتاژ برق، حتما از محافظ برق برای پکیج خود استفاده کنید تا برد دستگاه آسیب نبیند .
- حداکثر دمای پکیج را چه در حالت آبگرم و چه در حالت رادیاتور بیشتر از ۶۰ درجه قرار ندهید.
- فشار بار پکیج نباید هرگز کمتر از یک بشود.
- با شنیدن کوچکترین صدای غیر عادی و یا چکه کردن آب از پکیج حتما با مرکز تعمیرات آریستون تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنید.
- بین پکیج و وسایل اطراف آن همچون کابینت حداقل ۱۰ سانتی متر و از جلو ۴۵ سانتیمتر فاصله بگذارید.
هزینه های سرویس و تعمیر پکیج دیواری آریستون
در صورتی که پکیج دیواری آریستون شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما میتوانند با یکی از شعب دیبا پشتیبان بعنوان مرکز تعمیرات پکیج دیواری آریستون تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.
گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیفهای مورد نظر اخذ خواهد شد.
برخی از ویژگی های پکیج های دیواری ARISTON
شرکت آریستون هات پوینت در سال ۱۹۱۱ کالیفرنیا توسط ارل ریچاردسون در امریکا تاسیس گردید و به طور رسمی شروع به فعالیت نمود. نام Hotpoint به معنی آهن داغ است و این به این دلیل می باشد که اولین محصول تولیدی این شرکت آبگرمکن های الکتریکی بوده است. فعالیت این شرکت در اروپا از سال ۱۹۲۰ پایه گذاری شد. در سال ۱۹۶۰ همزمان با تغییر نام به برند Ariston این کمپانی اقدام به تولید سیلندرهای گازی و آبگرمکن برقی نمود. در طی این سال ها آریستون با سخت کوشی بسیار توانست بین صنعت ایتالیا نامی برای خود دست و پا کند. شرکت آریستون یکی از زیر مجموعه های شرکت لوازم خانگی ایندزیت می باشد. آریستون هر روز در حال پیشرفت می باشد و تبدیل به شرکت بزرگتر و قدرتمندتری می شود که در زمینه تولید لوازم خانگی یکی از شاخصترین محصولات این شرکت پکیج های دیواری می باشد. از ویژگی های پکیج های دیواری آریستون می توان به طراحی زیبا، کارکردی مطمئن، دارای صفحه دیجیتالی (LCD ) چند منظوره، دارای دو منبع ذخیره آبگرم مصرفی از جنس استیل ضدزنگ و داشتن فن اشاره کرد.